Obiektywy do bezlusterkowców (Sony, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
E 50 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i dużej liczbie przysłony f/1.8. Dedykowany do aparatów z matrycą APS-C doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej pozwalając na atrakcyjne rozmycie tła. Duża jasność oraz wbudowana stabilizacja obrazu pozwolą też na swobodne wykonywanie zdjęć i filmów przy słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
E 35 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o dużej jasności dedykowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Ogniskowa 35 mm w takim wypadku daje kąt widzenia i perspektywę zblizoną do ludzkich oczu, co sprawia bardzo naturalne wrażenie. Dzięki dużej jasności idealnie sprawdza się do zdjęć z rozmytym tłem a także podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Fotografowanie w słabym oświetleniu wspiera też funkcja stabilizacji obrazu pozwalająca wydłużyć nominalny czas naświetlania. E 35 mm f/1.8 OSS jest doskonałym rozwiązaniem jako pierwszy lub drugi po "kitowym" obiektywem do codziennego użytku.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
E 18-200 mm f/3.5-6.3 OSS LE to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskoway dedykowany do aparatów i kamer z mocowaniem Sony E oraz matrycą w formacie APS-C. Duży zakres ogniskowych sprawia, że model ten jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które nie chcą często zmieniać obiektywu lub poszukują zgrabnego zestawu do całodniowych sesji.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
E 18-200 mm f/3.5-6.3 OSS to uniwersalny obiektyw typu ultra zoom. Przeznaczony do aparatów bezlusterkowych z matrycą formatu APS-C. Duży zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie lub filmowanie zarówno ogólnych kadrów wykorzystując szerokie pole widzenia jak i zbliżeń. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie i filmowanie bez konieczności użycia statywu.
Makroobiektyw o współczynniku powiększenia 1:1, który powstał specjalnie dla aparatów Sony z matrycą APS-C. Wykorzystuje zaawansowaną optykę, która obejmuje soczewki asferyczne i szkło ED. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 2,4 cm, co gwarantuje pełną swobodę w czasie komponowania ujęć. Mechanizm wewnętrznego ogniskowania sprawia, że obiektyw zachowuje niezmienną długość w czasie działania.
Obiektyw z funkcją korekty perspektywy o niemal zerowej dystorsji. Posiada ultra szerokokątną ogniskową 20 mm i zaawansowaną konstrukcję optyczną z 2 elementami asferycznymi i 3 elementami ED. 14-listkowa przysłona zapewnia plastyczny efekt bokeh.
Sony E 16 mm f/2.8 Pancake to wyjątkowo kompaktowy obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów z matrycą APS-C. Jego konstrukcja idealnie wpisuje się w kompaktowość bezlusterkowych rozwiązań Sony. Obiektywy tego typu są ulubionym rozwiązaniem fotografów ulicznych. Kompaktowe rozmiary obiektywu sprawiają, że możesz mieć aparat przy sobie wszędzie gdzie tylko potrzebujesz.
E 18-200 mm f/3.5-6.3 PZ OSS to uniwersalny obiektyw typu zoom zoptymalizowany pod katem zastosowań w filmowaniu. Mocowanie Sony E pozwala na używanie go z aparatami bezlusterkowymi i kamerami Sony wyposażonymi w matrycę APS-C. Elektryczna regulacja zoom pozwala na płynną zmianę ogniskowej co przy filmowaniu ma szczególne znaczenie.
Sony E 20 mm f/2.8 jest wyjątkowo płaskim i lekkim obiektywem szerokokątnym dedykowanym do aparatów z matrycą APS-C. Został skonstruowany z myślą o jak największej mobilności tworząc wraz z aparatem zestaw, który można mieć zawsze przy sobie. Wyjątkowo niska waga (tylko 69 gram) sprawia, że idealnie sprawdzi się podczas całodziennych wypraw z aparatem. W połączeniu z szerokim kątem widzenia jest idealnym obiektywem do fotografii ulicznej, wakacyjnej czy krajobrazowej.
Uniwersalny teleobiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów kompaktowych z wymienną optyką (Sony NEX). Wbudowana stabilizacja pozwala na wykonanie pięknych, nie poruszonych zdjęć, nawet w dużym zbliżeniu. Szybka i cicha praca doskonale sprawdzi się przy filmowaniu.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Ultraszerokokątny obiektyw typu pancake do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Posiada mocowanie filtr 37 mm i 4 elementy ze szkła ED oraz 2 szklane elementy asferyczne i 2 HR. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 10 cm.
Ultraszerokokątny obiektyw typu pancake do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Posiada mocowanie filtr 37 mm i 4 elementy ze szkła ED oraz 2 szklane elementy asferyczne i 2 HR. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 10 cm.
Kompaktowy obiektyw szerokokątny Venus Optics Laowa 11 mm f/4,5 FF RL to obiektyw rektalinearny, który jest przeznaczony do aparatów pełnoklatkowych. Kąt widzenia wynosi aż 126 stopni, a cała konstrukcja została zaprojektowana tak by jak najlepiej korygować dystorsję i aberrację chromatyczną. Obiektyw ten jest lekki i kompaktowy, a jego wysokiej jakości optyka idealnie sprawdzi się przy fotografii wnętrz i krajobrazów.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.